En liten lista

Namn: Ann-Sofi
Ålder: 22år
Graviditetssymtom: Ömma bröst och illamående
Positivt gravtest i vecka: 5
Vilka jag berättade först för: Rille såklart
Kompisar: Sanna och Björn
Min barnmorska heter: Ann-Britt
Vikt vid inskrivningen: 54kg
Mat jag bara måste ha: Inget speciellt alls
Mat jag absolut inte kan äta: Korvstroganoff
Illamåendet började: Någon vecka efter att jag plussade
Och slutade: Kommer inte ihåg vecka, men mådde illa pga alla dofter i flera veckor
Mina första mammakläder: Ett par ljusa jeans ifrån H&M
Första sakerna som vi köpt: Köpte en gul babyfilt på jobbet
Barnvagn, barnsäng och bilbarnstol: Crescent Classic, Sniglar ifrån Ikea och babyskydd ifrån Landstinget
Då kände jag bebis för första gången: Ungefär runt 18-19
Då kände jag första sparken: 21-22 någonting, samma dag som Rille fyllde år

Då kände pappa första sparken: Samma dag som jag
Vi tror att bebisen i magen är: En liten flicka
Namn vi funderar på: Hemligt änsålänge
Grejer som händer med min kropp: Större bröst och foglossning även bristningar som svider

Så motionerar jag: Försöker promenera något ibland, inte alltid så lätt eftersom man inte orkar så mycket
Värsta graviditetsminne: Luktsinnet i början och foglossningen
Bästa graviditetsminne: Att känna bebis röra på sig och dagen vi var på ultraljudet

Kommentarer
Postat av: Lina Ekesrydh

Jag tror helt klart pojke!

2010-04-04 @ 14:45:30
URL: http://[email protected]
Postat av: DuochVi

svar: jaså, jag tror det blir en tjej. men det återstår att se :) inte länge kvar nu :D

2010-04-04 @ 22:28:04
URL: http://duochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0