Lite uppdatering

Nu sitter man och väntar, väntar, väntar och väntar.. När kommer du mitt lilla hjärta? BF imorgon, hoppas att den ploppar ut då, för jag orkar inte gå över en dag ens. Har så ont i bäckenet, kan ju inte röra på mig redigt. Försöker dricka så mycket hallonbladsté som möjligt nu. En kompis har sagt att jag ska dricka mycket sånt och vila mycket, så jag får väl lyda henne. ;)

Inatt har jag sovit väldigt dåligt, vaknat 3 gånger och haft svårt att somna om varje gång. Gick upp vid 6 när Rilles klocka ringde för att gå med upp och äta lite. Hade vart vaken sen 5 och vart jättehungrig. Så det fick bli lite té och sen en skål med flingor och fil. Sen blev det sängen igen vid 7 när han stuckit och sen sov jag till halv 11 ungefär. Det var skönt. :) Har även vaknat av lite förvärkar under natten, inga jättekraftiga eller regelbundna.. tyvärr. Vi som hoppades att vi skulle få åka iväg inatt. ;) Men icke. Visst, den lille kommer ju ut så småningom men man vill ju bara ha den lille i famnen nu! Känner en sån stor saknad av något slag när jag ser spjälsängen och vagnen, vill bara fylla ut tomrummen.

Vid 13tiden ska jag möta upp mamma för att gå upp till Bennys för hon skulle ha något till maten idag. Blir att jag äter hos mamma och pappa ikväll för att vid 18 ska vi ner till Prästslättsskolan för Trygghetsprojektet vi är med i. Rille tränar idag så han kommer hem när jag ska vara där nere. Så han får laga mat själv idag tyvärr. Men han är stor nog så han klarar sig. ;)

På lördag så ska vi till Malin och Jesper på lite middag+fest, hon fyller ju år så ska fira henne lite. Hoppas att man kan komma bara, så man inte får åka iväg. ;) Fast visst, det är ju bra det med om vi får eftersom man vill ha ut den lille. :P Skulle gått ner på stan innan idag och handlat present åt henne, men eftersom jag har sovit så dåligt inatt så gjorde jag aldrig det. Skulle gått ner vid halv 10 med mamma eftersom hon skulle klippa sig vid 10. Kanske att man promenerar lite senare, eller får det bli imon.

Nu har jag inte så värst mycket mer att skriva om, måste ju ha lite att skriva om imon.. om det blir en uppdatering då eller efter helgen då det hänt lite mer kanske.

Ha en bra dag.
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Lina Ekesrydh

Du be BM om en hinnsvepning.

det är när dom tar in fingrarna i .. ja du fattar, och retar livmodertappen! och de funkar på de flesta! =)

2010-04-17 @ 09:50:58
URL: http://[email protected]
Postat av: Annapanna

Grattis till gossen ;)

2010-04-20 @ 11:43:08
URL: http://appelgardensmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0