Fredag + Lördag

16/4 var det beräknat att den lille skulle komma, men inga känningar. Typiskt! Gick ner på stan med mamma, hade lite ärenden att göra, köpte ett broderi som ska bli en doptavla. Jättesött med en nalle på som ligger i en korg. Gick in på H&M och mamma köpte en solhatt. ^^ jag gick hem till Mia sen som håller på att flytta, så var lite moraliskt stöd så hon kom igång att börja packa. ;) Vid halv 5 ungefär kom Rille och hämtade mig. Kommer inte ihåg sen vad som hände senare under dagen och kvällen. Säkert inget viktigt. :)

17/4 var vi bjudna på middag + fest hos Malin och Jesper eftersom hon fyllde år. Så vi käkade piroger och pizzabullar, supergott var det! Hade lite lekar osv, det var verkligen en bra kväll. Dock hade jag börjat få värkar natten till lördagen, som kom lite då och då under festen med. Men det var så långt emellan dem så det var ingen mening att bry sig om dem. Vi var väl där till 22tiden, sen åkte vi hem för jag tyckte det började bli lite jobbigt att ha ont och sen hade jag knappt sovit någonting under natten pga värkarna. Vi satte väl oss i soffan en stund när vi kom hem. Sen gick vi och la oss.

Sista magbilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0