v.39

Igår klippte jag mig äntligen. Kort blev det, väldigt kort! :D Men jag älskar det. Känns så skönt att ha det gjort nu innan bebis kommer. Senare på kvällen efter att vi hade ätit middag så körde jag och Rille till Vrigstad för att hämta upp Anders och Anton som ska stanna här under påsken.

Idag går jag in i v.39! 14 dagar kvar!! :D Nu närmar det sig med stormsteg.. hoppas bara att den lille kommer ut innan 14 dagar, orkar inte gå och bära på den här magen längre. Kan knappt vända mig i sängen förrän bäckenet krasar. Gå uppför backar är också väldigt jobbigt, för det tar så himla mycket på mina ben som jag redan har problem med sen innan. Blää! Sen bristningarna är inte roliga. Svider väldigt mycket, jag har börjat strunta i att jag har fått dem iaf, kan ju inte göra så mycket åt det precis. Men att dem svider och klias är inte roligt. Sen all vätska i kroppen är jobbigt med, kan knappt böja på fingrarna ibland och fötterna ska vi inte tala om. Haha! Men sånt som hör till. Försvinner ju förhoppningsvis efter förlossningen. Får helt enkelt stå ut några dagar till.

Vid ett idag ska vi ner till mamma och pappa för att äta lite påskfika ihop. Hela familjen samlad (förutom Kina och Andreas) ska bli trevligt. Sen ska vi syskon+respektive gå och käka pizza på Köpmanna. Kan va trevligt att göra något ihop med. Ska snart sminka mig och fixa håret, sätta sig på balkongen en stund kanske? Så fint väder idag, men Rille fryser så balkondörren får jag ju inte ha öppen. ;) Så får väl sätta mig där ute själv, hehe.

Slänger upp en bild på magen som vanligt.



Ha en underbar långfredag!
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0