v.40

I onsdags så hade vi ju besök av en kvinna ifrån TryggHansa som berättade om deras barnförsäkring. Vi har hört mycket gott om dem av alla och det kändes så rätt när hon satt där och berättade också, jämförde med andra bolag osv. Så det blir att vi täcknar en försäkring därigenom. Sen skaffade jag mig en gravidförsäkring, har redan en sedan innan ifrån If, men som hon sa, den är ju gratis så det gör ju inget. Sen skaffade jag mig en livförsäkring eftersom jag inte haft någon innan. :O Även Rille ska byta till dessa om dem godkänner honom, han har ju astma osv så dem är väldigt kinkiga med sådana småsaker tydligen. Men vi håller tummarna!

Igår tvättade jag 12-16, mamma hjälpte mig ner med allt sen så sprang jag upp och ner som en dåre kändes det som. Vid 3tiden kom Malin upp hit så vi fikade på tigermuffins som jag gjorde under dagen. Mycket gott. ;)
Hade även sammandragningar under hela dagen men fortfarande oregelbundna, tyvärr.
Gjorde en pizzadeg på kvällen sen som blev supergod! Tjock botten och helt underbart god, om man får skryta lite. ;)

Idag är det v.40 och endast 1 vecka kvar nu till BF. Vi hoppas såklart på innan, men inom 1månad så är vi i alla fall föräldrar! :O Imorse vaknade jag med sprängande huvudvärk och ont i bäckenet. Under natten har jag behövt vända på mig flera gånger för att jag blir så stel, så då knakar det och gör fruktansvärt ont i hela bäckenet när jag vänder på mig. Så imorse så var jag ännu stelare och ville inte stiga upp, men upp måste man ju förr eller senare, så jag låg och drog mig 1timme innan jag orkade stiga upp. Kunde knappt sätta mig på toa för man har ju en kropp som en 80åring känns det som. Gjorde frukost och satte mig i soffan som också var jobbig att komma ner i. Får se när man orkar resa sig upp, om man ens kan det. :( Nej nu ska jag inte klaga mer.

Vad som händer idag vet jag inte, tacos ikväll till middag är vad som står på schemat. På kvällen vet jag inte vad som händer, förhoppningsvis så kör vi till Karlskrona. Hehe!
Magen har sjunkit jättemycket sen förra veckans bild, så man vet aldrig om den lille vill komma snart kanske?


Får se om man orkar gå ut något idag, bara en liten promenad kanske. Man blir ju inte mer smidig för att man sitter stilla precis.

Ha en bra vårdag.
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0