v.34

I fredags så var det sista dagen på praktiken, så tog med en tårta som blev väldigt uppskattad. Fick ett presentkort av dem med, tack! Kan vara bra att ha sen när lillen är ute så man kan köpa nya kläder till sig själv. :) Har även ett på H&M som jag fick av mormor i julklapp, så det blir najs sen till våren/sommaren beroende på hur kroppen ser ut. Tog en magbild på morgonen, både på sidan och fram. Ser rätt kul ut nu när naveln sticker ut helt och den är liksom på "sidan" av magen, så man kan knappt tro att jag har en navel på bilden, haha!

Igår åkte vi till Kristianstad jag och Rille, kände för en liten utflykt. Sen behövde vi ändå inom Eko för att köpa elartiklar till sovrummet. Så på stan gick jag inom H&M för att kika efter mysbyxor till mig, men hittade inga alls. Men jag köpte ett par vantar till den lille, eftersom det kan fortfarande va lite kyligt ute i april så måste ju hålla fingrarna varma. :) Sen gick vi och kikade på Hemtex och Åhlens efter gardiner som ska passa i sovrummet men hittade inga alls. Finns bara skumma mönster. Vi körde inom WalkOn Outlet med där jag hittade ett par skor som jag bara älskade! Sjukt snygga och rätt okej pris. Marco Tozzi är märket. Så jag köpte dem. ;)
Åkte ut till Elgigante för Rille behövde en hands-free eftersom han tappat bort sin. Sen åkte vi till McDonalds för att käka lite, var inte helt fel eftersom man var ganska hungrig efter en dag på stan. Åkte vidare till Eko och handlade lite smått där, fick tag på en kudde till vagnen för ett vettigt pris, även en "Näsfrida" billigt. Sen blev det lite annat smått, köpte även lösgodis till kvällen eftersom Fibban och Malin skulle komma upp och kolla på Melodifestivalen. Dock blev det inte så mycket tittande på det, blev mer prat. :) Kina och Andreas kom också upp och hälsade på, dem var på genomfärd från Karlskrona och behövde vila lite innan dem körde vidare hem igen. Så det var trevligt med massa sällskap. Efter Melodifestivalen så satte vi igång en film, Planet 51. Väldigt rolig film. :) Kan jag rekomendera.

Idag ska jag tvätta, 12-16 och Rille ska upp med lister. Får se om jag skruvar ihop spjälsängen med, är såå sugen på det! Även om Mia ska måla den sen om någon vecka så vi måste skruva isär den igen men jag vill bara ha den uppe så man kan fatta att det snart är dags. Hehe! Vill ju även hämta vagnen och skötbordet snart, men som sagt.. det får vänta.



Nu ska jag stänga ner här. Ha en bra vårdag!
Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0