Bilder

Kina fotade magen igår hemma hos mamma och pappa. Tänkte lägga upp någon bild så ni får se :) Tycker inte man ser att magen är så pass stor som den är genom bilderna jag tar på endast magen.



Älskar kulan!
Igår då så var vi hos mamma och pappa, blev bjudna på 3rätters middag. Förrätten var couscous med bacon och lite örtkryddor, rätt okej faktiskt :) Varmrätten var kycklinggryta med ris, också väldigt gott! Efterrätt var kladdkaka med cashewnötter i, men jag gillar inte nötter så jag hoppade den. Jag hade även gjort tårta innan som vi överraskade Kina med (eftersom hon fyller år snart). Så det blev jordgubbssylt, vaniljkräm och grädde. Sen uppe på hade vi Lysmelk, non stop och massa strössel. Mest för att göra som vi alltid gjort när vi var små, en godistårta. Tar en tillbaka till barndomen. Har dock ingen bild på tårtan än, ska få det av Kina sen.

Senare på kvällen gick jag, Rille, Kina och Andreas upp till oss, kikade på Melodifestivalen.. som jag tycker var skräp. Gillade inte alls vinnarlåten, det verkar dock som jag är den enda som gillade Salem El Fakirs låt här. Så det var synd att inte han gick vidare. Fick ju rätt bra poäng annars. Jaja, sånt är livet. :) Vi gick väl och la oss vid 23tiden tror jag, man var ju dödstrött, sovit jättedåligt den natten. Även natten till idag har jag sovit urkasst, vaknar flera gånger av sura uppstötningar, så får gå upp på toa för att kissa sen ta en "mugg" Gaviscon, lägga sig igen och hoppas på att kunna somna om snabbt igen.
Nu sitter vi och kollar på Ballar av stål, jag har precis fått en skön ryggmassage av älskling! Helt underbart skönt är det, men jobbigt när man inte kan ligga ner på magen som jag brukar göra annars när jag får massage. Nu får man sitta bakåtvänd på en stol och luta sig mot ryggstödet, visst det funkar men man kan inte slappna av och njuta helt.

Sitter även och kollar på Ellos hemsida, ska skicka efter ett par mjukisbyxor till mig och Rille, sen en grej till den lille (mest för skoj skull) sen en bikiniöverdel som jag ska ha i sommar, den jag har sen innan lär va lite liten. Så ska se om jag hittar någon snygg och billig. :) Funderar även på en vårjacka.. men svårt att testa den just nu, vill ju kunna se hur den ser ut knäppt också. Så får se hur jag gör.. Ja, nog om detta. Lägger väl upp bilder sen på det jag beställt, kanske.. om nån bryr sig ens. :P

Nu ska jag avsluta här, tänkte inte uppdatera med så mycket text. Men det blev så ändå.
Sov så gott när det blir så dags!
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0