Helgen

Igår skruvade vi ihop sängen och bäddade den så fint. La på speldosan och en nalle. Blev lite tårögd när man höll på för att det är så mysigt att tänka sig att snart ligger det en liten filur där i. Sen så ringde svärmor och frågade om dem kunde komma på lite fika, så visst kunde dem det. Hade även med sig lite leksaker och kläder. Kan lägga upp bild på kläderna sen när jag tvättat dem, för just nu ligger dem i tvättkorgen. Jättesöta var dem iaf! Var även en hel del nallar som dem hade med sig, så hela sängen är nu full med nallar, hehe. Får nog köpa någon form av korg eller liknande för att lägga alla nallar i. :)
På kvällen glodde vi på film "The men who stare at goats", rätt rolig men konstig film. Trodde den skulle vara bättre.

Igårkväll så gjorde jag en fralldeg till kalljästa bullar som vi skulle ha idag, så himla gott att äta nybakade frallor på morgonen. Iaf under helgen då man äter ihop. Jag gjorde även mannagrynsgröt till mig själv eftersom man inte ätit det på evigheter. Så det var himla gott. Rille skulle köra till Norje och jobba lite nu, hjälpa en "kollega" med en elcentral tror jag det var i hans sommarstuga. Så nu sitter jag här helt ensam, tänkte gå och vila en stund för har sovit ganska dåligt inatt. Vaknade vid 2.48 sen 8.23 typ.

Idag vet jag inte vad som händer mer än massa slapp. Vet inte hur länge Rille är borta heller, så får se om man bara glor på tvn, eller om man orkar gå ut någonting? Skulle va skönt med en promenad. Dock ganska jobbigt då mina fötter har svullnat, även fingrarna. :/ Får knappt plats i skorna längre, gör jätteont i min ankel och mina ringar får jag inte ens på mig. Fast har ju inte haft dem på mig på väldigt länge. Men ja, vi får se.. man behöver ju alltid lite frisk luft för att orka dagen. :)



Nybäddad säng och texten som Mia gjort. Tycker det blev såååå himla snyggt! Blev bättre än vad jag trodde.



Och en helbild på mig med magen. Ingen liten kula längre. ;)

Nu har jag uppdaterat med det jag tänkte. Får se när det blir nästa gång.
Ha en bra dag.
Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0