v.35

Har inte orkat uppdatera förrän nu, men gör väl det nu istället. :) Har trott att det vart lördag hela dagen för Rille slutade tidigare idag så han var hemma till lunchtiden ungefär, så han har städat medans jag bakade kanelbullar. Sen gjorde jag pizzadeg, blev himla gott förutom att osten vi hade på inte var god! Så den förstörde pizzan endel. :/

Imorse när jag fotade magen och tittade på bilden så tyckte jag att jag hade fått bristningar under magen, svårt att se förutom på bild. Så trodde först att det var röda streck pga mina pyjamasbyxor, så tog en bild underifrån för att se bättre och såg att jag hade endel bristningar. Trist! Trodde jag skulle slippa det, men det är sånt man får ta, det är inte så att världen går under. Hoppas bara att det inte blir så himla mycket mer.

Har vart en skön dag idag, solen har stått på rakt in i lägenheten, så har haft fönstret i sovrummet öppet och även balkongdörren. Himla skönt med frisk luft i lägenheten, även om det är minus grader ute så känns det fräschare inne efteråt.

Nu har vi precis glott på film, "Linje 123 kapad". Väldigt bra film som jag har velat se länge. Och eftersom det är fredag så somnade Rille i soffan under filmen, så fick väcka honom några gånger, så han hängde väl inte med så värst mycket. Men jag gillade den iaf. :)

Imorgon får vi se vad som händer, är jättesugen på att hämta barnvagnen! Vill även sätta ihop sängen men färgen som Mia beställt kommer inte förrän fredag nästa vecka, så vi får väl vänta lite till. Men barnvagnen och skötbordet vill jag ha här! :D Synd att man inte har så himla mycket plats i hallen. Men det kanske inte gör nåt? ;) fast kommer ju inte bli mer plats när den väl hamnar där senare. Ja vi får väl se vad vi gör imorgon.

Nästa lördag kommer Kina och Andreas så nu i veckan ska dem köpa en febertermometer till oss ifrån Biltema. Tänkte köpa det igår på Apoteket men den dem hade till örat kostade runt 600-700kr! Lite väl tycker jag..! Köpte även de sista hygienartiklarna där, såsom salva, alvedon osv. Sen gick jag inom Lindex och köpte ett amningslinne. Sen när H&M öppnar så ska jag köpa amningsbh där, dem har ju 2st för 199kr. Tycker det är ett bra pris. :)

Slänger upp en bild på magen nu. Sen blir det nog sängen.


34+0

Sov så gott!
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0